قوانین سایت و سلب مسئولیت

بلاگ مستر مانی با تکیه بر سالهای متمادی فعالیت در عرصه های مختلف کسب درآمد از اینترنت و در جهت جلوگیری از سو استفاده های احتمالی و آموزش عمومی کسب و کارهای اینترنتی ایجاد شده است ، کلیه مطالب این وبگاه به رایگان در اختیار عموم قرار گرفته و خواهد گرفت ، برای استفاده از مطالب این وبگاه موارد زیر را با دقت خوانده و رعایت کنید تا در صورت بروز مشکلات احتمالی مسئولیت از ما سلب شده باشد .

سلب مسئولیت در قبال سایت ها و اپ های معرفی شده
ما دنباله رو و طرفدار هیچ وبگاه ، برنامه یا اپلیکیشنی نیستیم و معرفی هر یک از این موارد دال بر صحت عملکرد همیشگی آن ها نیست ما وظیفه خود می دانیم که در کمال صداقت ، نحوه عملکرد هریک را تا حد توان به کاربران و بازدید کنندگان خود از طریق بروز رسانی مطالب یا سایر رسانه های اجتماعی گزارش دهیم اما ما نیز همانند شما پیشگو نیستیم و در قبال عدم تعهد به وظایف و گفته ها و کلاهبرداری های احتمالی سایتها و اپ های معرفی شده مسئولیتی را نخواهیم پذیرفت ، بنابراین در انتخاب هر سایت یا اپلیکیشن برای فعالیت به دقت راجع به آن تحقیق و بررسی نمایید و با قبول کلیه مسئولیت های ناشی از آن به فعالیت یا عدم فعالیت اقدام کنید .

سلب مسئولیت در قبال سرمایه گذاری کاربران
اکثر مطالب ارائه شده در وبسایت نیازی به سرمایه گذاری ندارند و می توانید به صورت رایگان با صرف زمان کمی در آنها فعالیت کنید لیکن در مورد سایت و اپ های سرمایه گذاری ، بلاگ مستر مانی هیچ گونه توصیه و اجباری به سرمایه گذاری های خورد و کلان در هیچ یک از موارد گفته شده را ندارد ، پس در اینگونه موارد هرگونه واریز وجه به حساب هر سایتی جهت سرمایه گذاری ، ارتقا حساب و هر مورد دیگر ، مسئولیت سود و ضرر و عواقب و نتایج ناشی از  آن چه خوب و چه بد با خود کاربر و شخص سرمایه گذار است .

ما هیچ مسئولیتی در قبال سرمایه گذاری شما نداریم!

مطالب و نکاتی که در زیر آورده شده را حتما مطالعه کنید تا درآینده دچار مشکل نشوید.
توجه: بدون شک و تردید حتماً هر روز موجودی بالانس اکانت خود را از سایت های اینترنتی برداشت کنید چون هر لحظه احتمال اسکم شده وجود دارد.

« بر کسی پوشیده نیست که هر نوع سرمایه گذاری و فعالیت کاری اعم از اینترنتی و غیراینترنتی همواره با ریسک همراه بوده، بنابراین با دقت کامل و در کمال صحت عقل، بررسی و انتخاب کنید و تصمیم نهایی خود را برای شروع کار بگیرید. »

عدم اجبار به سرمایه گذاری

ما برای کسب سود از زیرمجموعه‌ها کسی را اجبار به سرمایه‌گذاری نخواهیم کرد. لذا تصمیم فعالیت در سایت های معرفی شده و سود و ضرر شما در این گونه سایت ها برعهده خود شما کاربران خواهد بود و مستر مانی هیچ مسئولیتی در این مورد قبول نخواهد کرد.

حتماً به نکات نیز توجه کنید!!

  • برای سرمایه‌گذاری هیچ وقت مخارج زندگی روزانه خود را وارد این کار نکنید.
  • برای جورکردن سرمایه اولیه هیچگاه اقدام به فروش اموال و دارایی‌های خود نکنید.
  • درست است که ریسک کردن باعث موفقیت خواهد شد ولی هیچ وقت با تمام دارایی‌های خود ریسک نکنید. هیچ گاه
  • بیشتر از 30% سرمایه خود را وارد سرمایه‌گذاری‌های پر ریسک اینترنتی نکنید.
  • رویا و آرزوی یه شبه پولدار شدن را به کمک سایتهای سرمایه گذاری اینترنتی نداشته باشید. چون داشتن طمع باعث میشود که در یک لحظه تصمیمی نادرست بگیرید.
  • اگر پول زیادی را میخواهید در سایتهای اینترنتی سرمایه کنید هیچ وقت کل سرمایه را در یک سایت واریز نکنید! سرمایه خود در بین چندین سایت فعال و معتبر پخش کنید.
  • اگر سایتی سود شما را واریز کرد دلیلی بر واریز دوباره سود به شما ندارد. برای سرمایه‌گذاری دوباره، سایت باید یک بار دیگر مورد بازبینی قرار بگیرد.
  • چنانچه به هر دلیلی فکر میکنید که نمیتوانید ریسک این کار را بپذیرید از هر گونه سرمایه گذاری اینترنتی در سایت های معرفی شده جداً خودداری کنید.

با خواندن مطالب فوق شما قوانین و شرایط استفاده از بلاگ مستر مانی  را پذیرفته اید و از ما بابت موارد مطرح شده سلب مسئولیت شده است ، قوانین فوق ممکن است به مرور بروز رسانی شوند .