گرام فری (GramFree) یه وب سایت برای کسب درآمد هست که به شما ارز دیجیتال گرام رو میده که متعلق به شرکت معروف تلگرام هست و اینطور که مشخصه این ارز به صورت قرارداد های هوشمند فعالیت می کند و ارزی هست که پشتوانه معروفی به نام تلگرام رو داره.

توی این آموزش اول بهتون یاد میدیم که بتونید توی سایت گرام فری ثبت نام و بعد وارد حسابتون بشید, بعد از ورود به سایت میایم و محیط کاری سایت رو بهتون میگیم و تک تک بخش های سایت رو بررسی و بهتون توضیح خواهیم داد, توی این سایت شما به 4 روش می تونید درآمد داشته باشید, رول زدن شانسی که بهتون نسبت شانس مبلغی گرام میده, با دیدن ویدیو می تونید گرام به دست بیارید, با دعوت دوستانتون می تونید گرام به دست بیارید و با کلیک کردن روی قرارداد های هوشمند هم درآمدی به شما تعلق میگیره.

آموزش عضویت در سایت گرام فری

ابتدا از طریق لینک زیر وارد سایت شوید.(با ف ی ل ت ر ش ک ن وارد شوید)

وقتی به صفحه اصلی سایت هدایت شدید روی گزینه Sign up کلیک کنید.

حال شما 2 گزینه پیش رو دارید مطابق تصویر زیر:

شما میتوانید با ایمیل خود وارد شوید و ثبت نام کنید.

پس از ثبت نام در سایت گرام فری در سمت چپ پنل کاربری شما گزینه هایی وجود دارد مطابق تصویر زیر:

در قسمت داشبورد شما خلاصه ای از فعالیتتون رو مشاهده میکنید به عنوان مثال تعداد رولی که انجام دادید، تعداد زیرمجموعه های شما، تعداد ویدیو هایی که تماشا کرده اید و ... مطابق تصویر زیر:

مهم ترین قسمت این سایت که برای شما جذاب میباشد، بخش Free Roll میباشد که شما میتوانید براساس شانس خود هر یک ساعت یک مقدار گرام دریافت کنید. مطابق تصویر زیر:

از دیگر بخش های مهم این سایت که شما میتوانید برای کسب گرام بیشتر اقدام کنید قسمت رفرال گیری یا مجموعه گیری میباشد.

جذب هر مجموعه به شما 5 گرام میدهد که به نوبه خود عالیست.

برای دریافت لینک رفرال گیری کافیست به بخش Referrals برید و لینک خودتون رو به اشتراک بزارید. همچنین آمار فعالیت زیرمجموعه هایتان در این قسمت مشخص هست مطابق تصویر پایین:

بخش دیگری از سایت فری گرام اختصاص داره به دیدن ویدیو های چند دقیقه ای. شما با دیدن ویدیو ها گرام بیشتری کسب میکنید. 

پس هر چه در این سایت فعال تر باشید بیشتر درآمد کسب میکنید.

برای رفتن به قسمت ویدیو ها روی Videos کلیک کنید. هر ویدیو براساس مدت زمانش یک مقدار گرام بهتون میده. تماشا کنیدو گرام بگیرین.

امیدوارم از این آموزش لذت برده باشین