سایت فیری بیت کوین فاست به ازای هر کلیکی که شما انجام میدهید به صورت شانسی مقداری ساتوشی (واحد اعشاری بیت کوین) به شما می دهد. هر بیت کوین معادل ده میلیون ساتوشی میباشد. شما در سایت فری بیت کوین فقط با Claim کردن و Referral گیری می تونید بیت کوین بیشتر و در نتیجه درآمد بشتری به دست آورید و زمانی که به سقف تعیین شده رسیدید می توانید درخواست برداشت دهید. درخواست برداشتی شما در کمتر از 48 ساعت بررسی شده و بیت کوین را به کیف پول شما واریز خواهد شد.

آموزش ثبت نام و کسب بیت کوین رایگان

ابتدا از طریق لینک زیر در سایت freebitcoinfaucet عضو شوید.

پس از این که صفحه باز شد مانند تصویر زیر اطلاعات خود را پر کنیدو با کلیک بر روی Register عضو شوید.

سپس وارد بخش کاربری سایت Freebitcoinfaucet خواهید شد. (در صفحه داشبورد از شما درخواست میشود که برای تایید اطلاعات حساب خود ایمیل وارد شده را تایید کنید.) لذا به ایمیل خود مراجعه کنید و ایمیل ارسالی از سایت را تایید کنید. در صورتی که ایمیل ارسالی در پوشه Inbox نبود، پوشه Spam خود را چک کنید. اگر به هر دلیلی ایمیل براتون نیومد به بخش Setting از بالای سایت بروید و در قسمت ایمیل درخواست کنید تا لینک فعال سازی دوباره برای شما ارسال شود.

پس از تایید می توانیم با حساب خود کار کنیم. از منوی بالا با مراجعه به بخش Faucet گزینه Claim را انتخاب کنید که هر 60 دقیقه می توانید شانس خود را برای گرفتن ساتوشی رایگان امتحان کنید.

در قسمت Settings می توانید مانند تصویر زیر آدرس کیف پول خود را وارد کنید.

در قسمت بعدی Referral می توانید با کپی لینک خود و به اشتراک گذاری آن زیرمجموعه جذب کنید و در نتیجه ساتوشی بیشتری را کسب کنید.

بخش آخر مربوط هست به قسمت Withdrawal. شما می توانید با کلیک بر روی این گزینه درخواست برداشت بیت کوین به کیف پول خود را دهید. حداقل مقدار برداشت 0.00050000 بیت کوین می باشد.

 

موارد و نکات امنیتی مهم سایت freebitcoinfaucet

  • با یک اینترنت با چند دستگاه مختلف زیرمجموعه نگیرید. سیستم به راحتی تشخیص می دهد و به درخواست برداشت شما ترتیب اثر داده نمی شود. حتی ممکن است حساب شما بلاک شود.
  • این سایت فیلتر نیست اما بهتر است در استفاده از آن از یک کشور خاص مانند آلمان،فرانسه،هلند استفاده کنید.
  • با زیر مجموعه گیری می توانید حداقل در ماه اول 70-80 دلار از این سایت کسب درآمد کنید.
  • در بخش Roll در آخر وب سایت قوانین سایت را به دقت مطالعه کنید.