صرافی CoinEx در سال 2017 کار خودش را آغاز کرد. این صرافی در واقع ارائه دهنده خدماتی مانند تبادل ارزهای رمزنگاری شده در سطح حرفه ای میباشد. تیم اصلی شرکت CoinEx جزو تیم های برجسته در امور مالی و اینترنت میباشد. صرافی CoinEx از سیستم اختصاصی تجارت بهره میبرد. رابطه کاربری عالی دارد و کار کردن با این صرافی بسیار آسان و راحت میباشد. CoinEx یک بستری ایمن، پایدار و کارآمد برای تبادل ارزهای رمزنگاری شده ایجاد کرده است. سایت صرافی CoinEx چندین زبان خارجی را پشتیبانی میکند و همچنین در بیش از 100 کشور دنیا در حال فعالیت و ارائه خدمات خود میباشد.

ویژگی های منحصر به فرد صرافی Coinex

1- امنیت، پایداری و ایمنی

این صرافی دارای تیم فنی بسیار خبره میباشد و به صورت همه جانبه از اطلاعات و سیستم تبادل محافظت میکند. همچنین دارای موتور اختصاصی با سرعت بالا بوده که امنیت را دوچندان میکند.

2- حرفه ای و سازگار

صرافی CoinEx علاوه بر تحاربی که در زمینه بلاکچین و امور مالی دارد، دارای مجوز قانونی از استونی بوده و همچنین تصمین 100 % ذخیره سازی سرمایه را نیز کسب کرده است. 

3-تجربه کاربری مناسب

این صرافی به کاربران خود به صورت 24/7 خدمات و پشتیبانی میدهد.

سوالات متداول

1- نحوه ایجاد حساب در صرافی CoinEx به چه صورت است؟

با استفاده از لینک بالا وارد سایت صرافی میشوید. سپس در گوشه سمت راست روی [Sign up] کلیک میکنید.

2- نحوه واریزی به صرافی به چه صورت است؟

وارد حساب خود شوید و در گوشه بالا سمت راست روی گزینه [assets] کلیک نمایید. کوینی را که قصد واریز کردن را دارید انتخاب کرده و سپس بر روی گزینه [Deposit] کلیک کنید.

3- اگر به یک آدرس اشتباه برداشت کنم چه اتفاقی می افتد؟

اگر درخواست برداشت شما “در انتظار” است، می توانید به [جزئیات برداشت] برای [لغو] این درخواست بروید.
در صورت درخواست “حسابرسی” یا “ارسال شده” ، لغو در دسترس نیست. اگر کوین های شما در شبکه ارسال می شوند ، برای دریافت راهنمایی با دریافت کننده آن کوین تماس بگیرید. اما اگر صاحب آدرس ارسالی را نشناسید، دارایی شما از دست می رود و قابل برگشت به هیچ عنوان نیست.

درباره CET توکن اختصاصی صرافی Coinex

شما با استفاده از این توکن که به صرافی CoinEx اختصاص دارد میتوانید در هزینه معاملات خود از صرافی تخفیف بگیرید. ارزش این توکن براساس 50% سود روزانه از هزینه معاملات روزانه میباشد.

نرم افزار صرافی Coinex برای موبایل

1- گوگل پلی:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.coinex.trade.play

2- اپ استور:
https://apps.apple.com/app/id1264462812

سلب مسئولیت مانیتورینگ مستر مانی
مستر مانی یک سیستم مانیتورینگ است نه معرفی سایت های معتبر پس این سایت هیچگونه ارتباطی با پروژه های معرفی شده در سایت ندارد. سرمایه گذاری در پروژه های آنلاین همانند پروژه های فیزیکی دارای ریسک بوده و تصمیم به سرمایه گذاری و هر گونه سود و زیان به عهده‌ی شخص شماست. چنانچه به هر دلیل فکر می‌کنید نمی‌توانید در این تجارت موفق باشید از هر گونه سرمایه گذاری در پروژه‌ها جداً بپرهیزید.

❌حتما قوانین سایت را مطالعه فرمایید❌