کسب درآمد از فاز مقدماتی سایت salechain

نحوه درآمدزایی در سایت salechain به چه صورت است؟

آیا سایت salechain معتبر است؟

توکن SCH که سایت salechain عرضه میکند چیست؟

سوددهی سایت salechain چقدر است؟

از چه کیف پولی برای کار با سایت salechain استفاده کنیم؟

چگونه شبکه فروش خود را گسترش دهیم؟

نحوه فریز کردن توکن در سایت salechain چگونه است؟

این ها همه بخشی از سوالات شما در خصوص پروژه عالی سایت salechain میباشد که به آنها میپردازیم.

میرسیم به قسمت آموزش این سایت عالی. 

سایت salechain توانسته در کمتر از یک هفته خودشو در رتبه های اول قراردادهای ترون جای بده. کار این سایت سرمایه گذاری و عرضه اولیه توکن SCH هست. 

در ساین salechaine روزانه براساس فروش کل توکن SCH درصدی رو بین سهامداران تقسیم میکند که باعث میشه کسب درآمد عالی داشته باشیم. این سایت در مدت زمان کمی بسیار محبوب شده و روز به روز داره پیشرفت میکنه.

نحوه کسب درآمد در فاز مقدماتی salechain.io

مرحله اول:

برای شروع کار با سایت فعال سازی حساب کاربری هست. شما برای فعال سازی حساب کاربری خود کافیست حداقل 50 توکن به ارزش 500 ترون به ارزش حدودی 7 دلار خریداری کنید. بعد از آن به تمامی امکانات سایت دسترسی پیدا میکنید.

به چه صورت در سایت salechain عضو شویم؟

برای ثبت نام در سایت باید از کیف پول ترون لینک استفاده کنید. کیف پول ترون لینک هم نسخه کامپیوتر دارد و هم نسخه موبایل.

برای دریافت نسخه کامپیوتر روی tronlink.org کلیک کنید و وارد سایت ترون لینک شوید. روی گزینه Google Chrom Extension کلیک کنید. مطابق با شکل زیر:

سپس روی گزینه add to chrome کلیک کنید.

سپس روی گزینه add extension بزنید. کیف پول ترون لینک با موفقیت نصب شد.

سپس روی ترون لینک که در گوشه بالا سمت راست کامپیوترتان است کلیک کنید و پسورد انتخابی خود به همراه تکرار آن را وارد کنید.

سپس بر روی گزینه Create کلیک کنید. ( در صورتی که قبلا کیف پول ترون لینک را دارید میتوانید آن را بازگردانی کنید با کلیک روی گزینه Restore)

برای کیف پول خود نامی انتخاب کنید.

در صفحه بعدی یک سری کلمه که حکم رمز عبور شما دارند را به ترتیب یک جایی یادداشت کنید. این کلمات برای بازیابی کیف پول هنگامی که رمز خود را فراموش میکنید حیاتیست و اگر آنها را از دست بدهید دیگز نمیتوانید وارد کیف پول ترون خود شوید. پس حتما آنها را یک جای امن نگه دارید.

در مرحله بعدی از شما میخواهند که ترتیب این کلمات را در جای خالی وارد کنید. این کار برای آن صورت میگیرد که مطمئن باشند شما این کلمات را دارید و برایتان مشکلی پیش نمی آید.

بعد از اتمام این مرحله شما میتوانید از کیف پول ترون لینک خود استفاده کنید.

سپس از طریق لینک زیر وارد سایت salechain شوید.

بعد از ورود به صفحه اصلی سایت روی گزینه Purchase کلیک کنید.

سپس مقدار توکن SCH که میخواهید سرمایه گذاری کنید را وارد کنید. حداقل این مقدار 50 SCH هست که معادل 500 TRX ارزش دارد. 

حال کیف پول ترون ولت شما و سایت salechain با هم sync میشوند. روی گزینه Accept کلیک کنید.

به شما تبریک میگویم ثبت نام شما در سایت salechain با موفقیت انجام شد.

حال شما میتوانید لینک رفرال و مجموعه گیری خود و همچنین پلن سوددهی را ببینید. مطابق شکل زیر:

مرحله دوم: پلن استکینگ( فریز کردن توکن SCH)

پس از خرید توکن و سرمایه گذاری روی آن، شما میتوانید توکن های خریداری شده را در بخش فریز، فریز نمایید و در 20 درصد از فروش توکن ها سهیم باشید و سود بیشتری کنید. میزان بهره مندی از این صندوق به نسبت تعداد توکن های فریز شده شما به کل توکن های فریز شده در آن روز بستگی دارد. این موضوع به این معنا است که هر شخص برای ورود به پروژه و دریافت کد دعوت نیاز به خرید حداقل 50 توکن SCH داشته ولی هیچ محدودیتی برای خرید بیشتر و فریز کردن آن به منظور افزایش میزان سود حاصل از این پلن وجود ندارد.

نحوه آموزش فریز کردن توکن در سایت salechain

برای فریز کردن توکن خریداری شده و دریافت سود روزانه میتوانید. مقدار توکنی که میخواهید فریز کنید را در کادر سمت چپ وارد کنید این مقدار باید حداقل 50 توکن باشد. سپس روی گزینه فریز کلیک کنید. مطابق با شکل زیر عمل کنید.

بعد از کلیک روی گزینه Freeze Token، روی دکمه ok  کلیک کنید.

سپس برای شما صفحه ای باز میشود که باید آن را تایید کنید مطابق شکل زیر:

توکن شما با موفقیت فریز شد.

چرا توکن خود را در سایت فریز کنیم؟

اجازه بدید این قضیه را با مثالی شرح دهم.  فرض کنید در صندوق مربوط به پلن استیکنگ، 1 میلیون ارز ترون وجود دارد و شما 1000 توکن را فریز نمودهاید و تعداد کل توکن های فریزشده در آن روز نیز 100 هزار میباشد. این بدان معنی است که شما 1 درصد از 1 میلیون ارز ترون موجود در صندوق را در آخر روز در ولت خود دریافت خواهید نمود.

مرحله سوم: شبکه فروش خود را بسازید

پروژه sale chain در فاز مقدماتی به شما این امکان را میدهد که با معرفی پروژه به دوستانتان 70 درصد کمیسیون تا 10 لول، از فروش شبکه فروش خود بدست آورید. به عنوان مثال فرض کنید 5 نفر از طریق شما با این پروژه آشنا میشوند و هر کدام از دوستانتان نیز 5 نفر دیگر را دعوت مینمایند. در
این صورت شما میتوانید شبکه فروشی مانند شکل زیر تشکیل دهید.

طبق جدول محاسبه شده، شما میتوانید در حدود 961,395 دلار با سرمایه گذاری ای 500 ترون کسب کنید. فرض کنید اگر سرمایه گذاری شما و دوستانتان به 5000 ترون افزایش پیدا کنید و 500 توکن خریداری نمایید، به این معنا است که میتوانید بیش از 9 میلیون دلار کسب کنید - مبالغ دلاری با توجه به قیمت ترون در زمان نوشتن این مقاله است.

توکن های اس سی اچ SCH در آینده
به دلیل کاربردهای فراوان این توکن ها و تقاضای بالای آن در آینده، میتوانند ارزش بالایی داشته باشند و شما نیز از خرید و فروش آن سود بیشتری کسب کنید.

 

امیدوارم از این آموزش لذت برده باشید.

سلب مسئولیت مانیتورینگ مستر مانی
مستر مانی یک سیستم مانیتورینگ است نه معرفی سایت های معتبر پس این سایت هیچگونه ارتباطی با پروژه های معرفی شده در سایت ندارد. سرمایه گذاری در پروژه های آنلاین همانند پروژه های فیزیکی دارای ریسک بوده و تصمیم به سرمایه گذاری و هر گونه سود و زیان به عهده‌ی شخص شماست. چنانچه به هر دلیل فکر می‌کنید نمی‌توانید در این تجارت موفق باشید از هر گونه سرمایه گذاری در پروژه‌ها جداً بپرهیزید.

❌حتما قوانین سایت را مطالعه فرمایید❌